4 – De onmisbare rol van webinars

  Webinars zijn een fantastische tool om te gebruiken binnen een online programma. Als je het goed doet en de juiste software gebruikt, kun je er enorm veel interactie mee creëren. En dat is belangrijk in een goede training. Maar in deze les kijken we naar de rol van webinars in het marketingtraject. Wist je […]

3 – De wachtlijst

  Een wachtlijst aanleggen lijkt misschien een vreemde manier van werken. Of alleen te gebruiken voor live trainingen. Hoe je dit kunt inzetten als marketingmiddel leer je in deze les.     Tekst Les 7.3  

2 – Co-creatie

  Wat is jouw manier van werken? Manier a: Je sluit jezelf op in je kantoor en gaat hyper geconcentreerd  in je eentje aan de slag met het ontwikkelen van je programma. Manier b: Je gaat met zoveel mensen als mogelijk in gesprek en neemt alle input mee. Manier b is een vorm van co-creatie. […]

1 – Kostbare valkuilen: trap er niet in!

  Als je enthousiast aan de slag bent met de ontwikkeling van je online programma, kun je daar soms helemaal in opgaan. Maar kijk uit voor deze 3 valkuilen. Trap er niet in. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.     Tekst Les 7.1