Opdracht Afbeeldingen bewerken

Download de onderstaande afbeelding:(Tip: klik met de rechter muisknop op het plaatje en kies dan voor ‘Afbeelding Opslaan als…’) Breng de volgende wijzigingen aan met een programma naar keuze (Tip: in PowerPoint kun je al heel veel! Gebruik de mogelijkheden van Afbeeldingsindeling op het lint, als je de afbeelding hebt geselecteerd): Het resultaat opslaan en […]

Opdracht Jouw toekomstige deelnemers (VAK)

In de lessen 1 t/m 5 van deze module heb je nagedacht over mogelijke nadelen van e-learning, heb je geleerd wat het belang is van Digitale Didactiek en zijn de leerstijlen van de deelnemers aan de training voorbij gekomen. Nu is het tijd om deze kennis te integreren met je eigen situatie. De opdracht hiervoor […]

Opdracht Nadelen van E-Learning

Deze module starten we met een opdracht en daarna krijg je pas de eerste content (het Flipped Classroom idee, als je je dat nog herinnert van module 1). In deze module gaan we het o.a. hebben over de voordelen, maar ook de nadelen van e-learning. Ik wil graag van je weten welke nadelen er volgens […]

Opdracht tegenwerpingen

Bedenk 2 mogelijke tegenwerpingen van opdrachtgevers om e-learning te gaan gebruiken (niet wat er al in het lesmateriaal is genoemd). Hoe zou je hier mee om kunnen gaan zodat je jouw online programma toch kunt inzetten bij het betreffende bedrijf of de organisatie? Upload de uitwerking. (In de oorspronkelijke training wordt gevraagd om de opdracht […]

Opdracht2 marketingplan

  Maak een maandelijks marketingplan. Neem zowel de offline als de online componenten op. Je kunt het voorbeeld gebruiken dat hieronder staat en het lege spreadsheet dat er bij staat. Je mag natuurlijk ook je eigen indeling gebruiken als je dat fijner vindt. Het belangrijkste is dat je er even voor gaat zitten en het ook […]