Opdracht tegenwerpingen

Bedenk 2 mogelijke tegenwerpingen van opdrachtgevers om e-learning te gaan gebruiken (niet wat er al in het lesmateriaal is genoemd). Hoe zou je hier mee om kunnen gaan zodat je jouw online programma toch kunt inzetten bij het betreffende bedrijf of de organisatie? Upload de uitwerking. (In de oorspronkelijke training wordt gevraagd om de opdracht […]

Lees verder


Opdracht2 marketingplan

  Maak een maandelijks marketingplan. Neem zowel de offline als de online componenten op. Je kunt het voorbeeld gebruiken dat hieronder staat en het lege spreadsheet dat er bij staat. Je mag natuurlijk ook je eigen indeling gebruiken als je dat fijner vindt. Het belangrijkste is dat je er even voor gaat zitten en het ook […]

Lees verder


Opdracht1 lanceringsplan

Maak een lanceringsplan Je kunt hiervoor een spreadsheet of een Word-document gebruiken. Neem in het plan de volgende onderdelen op: De titel van je pilotprogramma De startdatum De titels van de eerste 4 blogartikelen (educatie van je potentiële klanten) De namen van een aantal LinkedIn groepen waar je over het onderwerp van je programma gaat […]

Lees verder


Opdracht2: Co-creatie

  Beschrijf kort wat jouw mening is over co-creatie. Ben je bang om content te delen, zodat jouw idee op straat ligt? Of zit je daar niet mee en focus je vooral op de voordelen? Als je deze methode wilt gaan inzetten: hoe ga je dat in jouw situatie aanpakken? Geef je mening over dit […]

Lees verder


Opdracht 3.2 Marktonderzoek (2)

Deel 2: Spreadsheet concurrenten Noem jouw 3 grootste concurrenten met betrekking tot het programma dat jij gaat maken. Noem van elk minimaal 1 training die aan jouw doelgroep wordt aangeboden en die lijkt op wat jij in de markt gaat zetten. Geef voor elk van de trainingen aan: Naam van je concurrent (leverancier) en naam […]

Lees verder