Opdracht 3.2 Marktonderzoek (1)

  Deel 1: Sociale Media In de vorige module (opdracht “Jouw toekomstige deelnemers“) heb je globaal aangegeven wat voor soort deelnemers jij kunt verwachten voor je training. Nu ga je de doelgroep en jouw concurrenten nog wat beter in kaart brengen. Het is belangrijk dat je daar een goed beeld van hebt, zodat je dit al vanaf het […]

Opdracht 3.1 – Niche

    In deze les heb je veel geleerd over het definiëren van je niche en waarom dat zo belangrijk is. Om de vertaalslag te maken naar je eigen praktijk vraag ik je nu om je eigen niche op papier te zetten. Dus de combinatie van: Jouw doelgroep Het probleem van de doelgroep waar jij een […]

Opdracht Jouw toekomstige deelnemers

In de lessen 1 t/m 5 van deze module heb je nagedacht over mogelijke nadelen van e-learning, heb je geleerd wat het belang is van Digitale Didactiek en zijn de leerstijlen van de deelnemers aan de training voorbij gekomen. Nu is het tijd om deze kennis te integreren met je eigen situatie. De opdracht hiervoor […]

Opdracht Nadelen van E-Learning

Deze module starten we met een opdracht en daarna krijg je pas de eerste content (het Flipped Classroom idee, als je je dat nog herinnert van module 1). In deze module gaan we het o.a. hebben over de voordelen, maar ook de nadelen van eLearning. Ik wil graag van je weten welke nadelen er volgens jou […]

Opdracht tegenwerpingen

Bedenk 2 mogelijke tegenwerpingen van opdrachtgevers om e-learning te gaan gebruiken (niet wat er al in het lesmateriaal is genoemd). Hoe zou je hier mee om kunnen gaan zodat je jouw online programma toch kunt inzetten bij het betreffende bedrijf of de organisatie? Upload de uitwerking.