3 – Online Marketing

Online marketing bestaat uit vele elementen. Moet je ‘alles’ gebruiken? En: hoe werken de verschillende onderdelen met elkaar samen? In deze les leer je waar je op moet letten en welke keuzes je zelf kunt maken. De ‘Know-Like-Trust’ factor: ** De onderstaande content is alleen beschikbaar voor betalende klanten **   Je website: ** De onderstaande […]

2 – De Marketingpiramide

  Als je meerdere diensten hebt, is het goed als deze een bepaalde logische samenhang hebben. Variëteit in je aanbod zorgt er voor dat je meer klanten krijgt, omdat je diensten aanbiedt in verschillende prijsklassen en met verschillende serviceniveau’s. Maar het zorgt er ook voor dat jij je klanten langer aan je kunt binden. De […]

Opdracht1 lanceringsplan

Maak een lanceringsplan Je kunt hiervoor een spreadsheet of een Word-document gebruiken. Neem in het plan de volgende onderdelen op: De titel van je pilotprogramma De startdatum De titels van de eerste 4 blogartikelen (educatie van je potentiële klanten) De namen van een aantal LinkedIn groepen waar je over het onderwerp van je programma gaat […]

1 – Productlancering

  Je wilt natuurlijk je nieuwe pilotprogramma zo goed mogelijk verkopen. Een manier om dat te realiseren is dat je het op je website zet en gaat wachten totdat het ‘vanzelf’ gevonden wordt. Ik vrees dat je lang moet wachten. Een betere manier is gebruik maken van een productlancering. Hiermee maak je potentiële kopers warm […]

Samenvatting

  In deze module hebben we gekeken naar manieren om al tijdens de ontwikkeling van je programma geld te verdienen. Je hebt gezien voor welke 3 valkuilen je moet uitkijken en welke werkwijze je enorm kan helpen bij de ontwikkeling en het verbeteren van je programma. Ook heb je gezien hoe je een wachtlijst kunt inzetten […]